2012. március 22., csütörtök

A köntös

Elkészült a köntös! Pontosabban elvégeztem rajta az utolsó simításokat, mivel már lassan két hete használatban van. Mondhatom, hogy Panna szereti, hisz ha már rajta van, nem lehet leimátkozni róla. Két nap alatt sikerült összevarrnom a darabjait, majd egy másik alkalommal a szegélyt készítettem el egy vidám, színes, csíkos anyagból. Eddig a ferdepántot megvettem készen, ha szükség volt rá, de ezután inkább elkészítem, mert csak a fantázia és az éppen kéznél lévő anyagok szabhatnak határt a lehetőségeknek! Ezen az oldalon találtam egy remek leírást ferdepánt készítéshez!

A köntös szabásmintája egyébként egy '96-os Burdában van, aminek a méretezése, nos nem igazán helytálló, úgyhogy gyors átértékelés után eggyel kisebb méretet készítettem, mint, amit valójában Panna hord és még ez is nagy egy picit, úgyhogy egy darabig biztosan jó lesz rá!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! A ferdepánt meg külön jó!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :)
    A múlt alkalommal azt is megtudtam, hogy hogyan kellett volna helyesen felvarrni a ferdepántot! Most már tudom! :D

    VálaszTörlés