2011. november 15., kedd

Várva várt fonalak

Végre! Jó néhány emailváltás és egyeztetés, illetve családi segítség (amit itt is nagyon köszönök) után a hétvégén kézbe vehettem a rég áhított Drops fonalaimat, amiket Angliából rendeltem! Nem volt még szerencsém a Garnstudio fonalaihoz és kíváncsi voltam milyenek, mert nagyon sok jót hallottam róluk, arról nem is beszélve, hogy zömében természetes alapanyagúak és az áruk is nagyon kedvező!

Tiszta gyapjú és alpaka fonalakat vettem, különböző vastagságokban! A terveim közt szerepel kardigán, mellény, sapka, sál készítése! Természetesen az idő előrehaladtával lehet, hogy változnak majd az elképzeléseim, de ami biztos, hogy fel akarom dolgozni mindet tavaszig! :) Meglátjuk, hajrá! Hogy melyik fonalból mi készül majd, egyelőre nem árulom el, legyen meglepetés!



Drops Eskimo

Drops Eskimo

Drops Nepal

Drops Alpaca


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése